2015. március 22., vasárnap

2 éves a blog!!

Sziasztok! Sajnos még nem új fejezettel jelentkezem..Folyamatban van és már nem kell rá sokat várni.. ;) Viszont ma egy jeles nap van, ugyan is 2 ÉVES A JOKER MÁSIK ARCA!!!!
Most pedig, hogy felszeleteltük a tortát és a 27 feliratkozó plusz azok, akik figyelemmel kísérik a blogot kaptak belőle..(persze mindezt virtuálisan) Elmondanám a terveimet :D
17 fejezetet tervezek nektek...nyár közepére várható az epilógus..
Azt kell mondjam, hogy mindennek vége van egyszer, de ez még nem a búcsú pillanat.
Persze az még titok marad egy jó ideig, hogy kit választ Jenna ;)
Igyekszem hamar hozni a részeket és hosszabban, részletesebben leírni nektek a történéseket...

Most pedig a köszönet nyilvánítás:

Azért érzem ennek lényegét, hogy tudjátok.. Ti is sokat segítetek nekem a bíztató szavakkal, hogy véleményt írtok egyes fejezeteknél.. Tényleg nagyon köszönöm! :) Két éve éjszaka írtam meg a prológust.. akkor még nem gondoltam volna, hogy ennyien szeretni és olvasni fogjátok Jenna őrlődését Bruce és Joker/Jake között. Legjobb barátnőmnek Agnesnek is szeretném megköszönni, hogy segített 1-2 fejezet összehozásában. Például a tollasos fejezetet is ő ihlette. Egyik nagyon jó barátomnak, Mr.Flash-nek, hogy az én kérlelésemre elkezdte olvasni a blogot és még mindig várom a hosszas véleményét..ő például egy másik történetem ihletője.. 5000+ az összes oldalra kattintás  a statisztika szerint. Ma mikor szembesültem vele, leesett az állam. NAGYOK VAGYTOK!! Tényleg iszonyatosan köszönöm nektek!!

Millió puszi :)

Sam Deevans

1 megjegyzés:

  1. Jaj de kis aranyos valaki ������ nagyon szívesen még jó sokszor eldobom azt az utot ha kell ❤❤❤❤❤ Ui:ne húzd sokáig a döntést mert tudom ám hol laksz és a végén még a lelkiismeretedde fogok válni ����

    VálaszTörlés